25. decembar

 prvi dan Božića, napolju sablasna tišina jer vjerovatno još uvijek svi odmaraju ili spavaju nakon obilne večere i mise u crkvi. Moja nasljednica i ja , polako doručkujemo i ja sam počela oko 8 sati pripremati Rusku pitu i pohovane paprike za ručak kod prijatelja. Svako od nas će pripremiti nešto, a ja sam se odlučila za ova dva jela , iz prostog razloga jer italijani to nemaju u svojoj kuhinji. Jest da ima posla oko paprika, ali uspjeh je zagarantovan uvijek. Pozvali su nas roditelji kćerkinih drugarica, praktično su odrasle zajedno. Druže se od našeg dolaska u Italiju.  Sjetih se da imam i šljivovicu……odličan poklon njihovom tati. Jutros me je nazvao i suprug sa drugog kraja svijeta i ako bog da posjetit će mo i njega uskoro. Odoh da mami čestitam Božić. Poljubac svima i čitamo se….naravno nakon što svarim ovaj ručak

magnolija57
Živim već mnogo mnogo godina u vječnom gradu, rođena u Sarajevu........

4 komentara

Komentariši