11.12.13

za ovaj specijalni datum u Emiratima, odnosno Dubaiu nude I specijalnu ponudu sretnom dobitniku. Nagrada je u vrijednosti od 111, 213 Dhs! ( podijelite sa 5 manje vise suma je veca od 21 hiljade eura:)). Jumeira Beach Hotel nudi u toj vrijednosti " romanticno iskustvo" sretnom paru, u vidu trodnevnog boravka u privatnoj vili hotela, batlera I limuzinu, Bulgarijev poklon kao eksluzivu pored drugih poklona, masaze, tretmane, vecere I sl. Ovaj datum po njima je specijalan I sretan pogotovo za vjencanja (navala je velika za vjencanja na ovaj datum!). Ovako progresivno poredani datumi, odnosno brojevi u nizu dogodit ce se ponovo tek za 90 godina, 01.02.03 u 22. vijeku!, pa posto mnogi od nas nece to dozivjeti?! ( sigurno kazem ja da nece niko od citaoca ) sad je natjecanje u ponudama, kako sto bolje provesti ovaj datum. Na internet mozete naci razne ponude, podsjetnike I slicne savjete kako proslaviti ovaj sretni dan. Da ga ne zaboravim slucajno:))) ja sam ga pribiljezila na calendar jer u protivnom mogla bih ga dozivjeti kao I svaki drugi I neznajuci da mi je to najsretniji dan u ovom stoljecu. Ko vjeruje u ovo, eto da razmislite kako da si uljepsate ovaj sretan dan, ko je skeptic kao pisac ovih redova, samo da Vam prenesem, ludosti koje drugi smisljaju za nas:))))))

magnolija57
Živim već mnogo mnogo godina u vječnom gradu, rođena u Sarajevu........

2 komentara

  1. To me podsjeti na 12. 12. 12. u “mom” Vijetnamu. Taj dan sam bila pozvana na 4 svadbe i bezbroj svečanih otvaranja firmi, prodavnica, hotela. Dvije poznanice su taj dan su se porodile carskim rezom i to masno platile. U porodilistu bio haos, porodice donosile svoje krevete na sklapanje da mlade majke imaju gdje leći… Samo neka je veselo 🙂

Komentariši